19 May 2015

First try : kek marble yg xseberapa marble


assalamualaikum


alhamdulilah . tengah hari tadi berjaya buat kek marble susu yang tak seberapa nak marble ni .

janji rasa kek sedappp :D hahaha

dibantu oleh mak , terima kasih mak :D

terdetik nak buat ni , puncanya tengok gambar dengan resepi kek marble dekat fb , Ya Allah punyaa la terliur tengok kek marble . haha .
last2 cakap dekat mak , mak jom buat kek ni . bahan2 semua ada kat rumah . tak payah nak pergi beli.
apa lagi , mission buat kek dilaksanakan tengah hari tadi . hehe

so jadi laa kek marble susu buatan yaya dan mak . mission complished ! alhamdulilah :)

nah hah yaya bagi resepi yang yaya cuba , resepi daripada fb .


silalah cuba . inshaAllah berkat sabar memasak . confirm jadi :)

selamat mencuba :)


TABUNG SEN YAYA
http://KamaliyaIsmail.sharethisstory.net/my-883438-6976


2 comments:

  1. Yang penting dap dap dapppp! Rupa tu belakang kira :)

    ReplyDelete
  2. betul tu.. yang penting sedap.. ada apa dengan rupa..
    masuk perut hihi.. xda rupa jugak jadinya..

    ReplyDelete